Bittle Petoi bootloader?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 27 17:56:22 CET 2023

Myslel jsem, že se na Vás vyhrne spousta rad kovaných Arduinistů.
Ale nikdo nic nepíše, tak napíšu já, nearduinista.

Přeložil jsem bootloader "optiboot", který se vyznačuje tím, že je ze
všech bootloaderů asi nejmenší.
Programuju ho tam takhle (pro klasické Nano, 16 MHz):
avrdude -pm328p -cusbasp -Pusb -e -Ulock:w:0x3f:m -Uefuse:w:0b11111101:m
-Uhfuse:w:0xd6:m -Ulfuse:w:0b11110111:m
avrdude -pm328p -cusbasp -Pusb -Uflash:w:optiboot_atmega328.hex:i
-Ulock:w:0x0f:m

Mám ho jak vygenerovaný, tak samozřejmě k němu mám zdrojáky.
Tady je ten vygenerovaný iHex, to snad konference unese.
Zdrojáky bychom případně museli poslat nějak jinak.

PL