Bittle Petoi bootloader?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 27 15:43:47 CET 2023

Synek dostal tuhle hračku. Po sestavení a počáteční inicializaci a
kalibraci to po vypnutí už nenaběhlo. Nevím co se dělo,ale asi se
porušil/smazal FW z Atmegy 328P. Dodavatel umí k tomu poslat destičku, ze
které jde rovnou bootloader nahrát. Na desce je klasický ISP 6 pin
konektor. Jenomže to je měsíc, než to dojde, tak jsem si řekl, že tam
pomocí  USBasp tam bootloader nahraju. Jenomže jsem narazil a USBasp nejsem
schopen rozjet na W11 , je tam stále nějaký problém s driverem, nebo to
řve, že se neupdatovaný USBasp. V ZADIGu(správa driverů)  jsem zkoušel
přepínat vše možné a z prostředí Arduina prostě nejsem schopen bootloader
vypálit.
Ani na jiném PC s W10 , nevím proč a už jsem tomu opravdu věnoval dost
času, rozšteloval si půlku věcí co fungovaly....
Tak jsem vzal jeden starý ntb s WXP , kde mám eXtreme burner  a kde mi
USBasp fungoval a funguje. Tam jsem schopen do Atmegy vypálit co chci. Tak
jsem našel bootloader pro 328P , jenomže zase nevím, jak mají být nastavené
pojistky.
To samé s origoš FW pro pejska co je k dispozici. Umím ho tam nahrát rovnou
bez bootloaderu, ale ono to neběhá  a nejde to konfigurovat tím sw co k
tomu je.
Má někdo prosím funkční bootloader pro 328P (na webu jsem našel několik
verzí) ale hlavně s nastavením těch pojistek?
Předem děkuji, pes leží mrtvý na stole ....

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>