Vanocni prani

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Prosinec 24 22:21:36 CET 2023

Já si udělal s nejmladší dcerou vánoční koncert, když zbytek rodiny
odešel na půlnoční do kostela a já ji měl hlídat - klávesy, 2 mikrofony,
trocha efektů (já nahoru o 2 oktávy, ona o jednu dolů a fakt mohutná
ozvěna) a řvali jsme jak na lesy. Stihli jsme se vychechtat než se
vrátila máma.

Na písničku Diana, úplně to tam sedí. Původně na Tichou noc, ale to nám
moc nešlo.
https://freemidi.org/download3-9585-diana-paul-anka

Hrci prci o půl noci,
přišlo na mně strašidlo,

mělo gatě na špagátě
a v prdeli kormidlo.

Hrci prci o půl noci,
přišlo na mně strašidlo,

mělo gatěěěěěěěěěěěěě na špagááátěěěěěěěěěěěěěě
ááááááá v prrrdéééééli kormidlo.

Požehnané Vánoce!