zibbee "vanocni" spinaci modul s bistabilnim rele ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Prosinec 24 15:28:26 CET 2023

hezky svatecni den.
tak dneska jsem zjistil, ze mi akutne chybi modul zigbee s bistabilnim
pidi_rele, tedy mozno provozovat na knoflikovou baterku , kterej by se
umistil mezi krabicky s tuzkovkama pouzitych u xx druhu svetylek, co je
na vanoce potreba pouzit. hvezdy, lucerny, stromecky atd. tohle by se
ovladalo normalne pres home assistant. jakto, ze tuhle diru na trhu
jeste nikdo nevyuzil ?
nebo jsem jen spatne a kratce hledal ?
technicky v tom nevidim problem. optimisticky to vidim jen jako prilepit
to bistabilni rele k vystupu procesoru v zigbee modulu ?
t.