Re: Expozimetr pro zvětšovák

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 24 21:18:52 CET 2023

Ano, tak to dělám i já.

Nicméně v tomto případě jsem použil jen 2 desky z ALi:

Deska s ESP8266, relé a síťový zdroj:

https://vi.aliexpress.com/item/1005001906090486.html

a deska s displejem, tlačítky a ledkami:

https://vi.aliexpress.com/item/1005005837868331.html

Pro základ časovače není nic dalšího potřeba, takže jsem jen ty 2 desky
spojil 5 dráty a finito.

Dělat tohle na vlastním plošňáku je blbost. Ten expozimetr je rozšíření,
které mě napadlo dodatečně.  Vyzkouším jestli se dá i2C vytáhnout těch
cca půl metru  od časovače ke snímači. stejně snímač musí být v nějakém
krytu jako sonda.

Petr

>>> https://www.aliexpress.com/item/1005006071494874.html