Re: Expozimetr pro zvětšovák

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 11:07:56 CET 2023

Otázka je, jestli stavět samotnej expozimetr.

Když už něco stavět, tak all in one, kde se např. jedním tlačítkem změří
a druhým pak spustí osvit časem podle změřeného světla s EV posunem
podle polohy poťáku.

A když teda stavět, tak na vlastním plošňáku. Pak je akorát otázka,
jestli k tomu připojovat měřící modulek z Ali, přendat na to součástku z
modulku, nebo rovnou koupit součástku bez modulku.

Já se dost často inspiruju čínskejma modulkama (uvedeným označením
součástky, nebo vykoukaným z fotky) a pak si to udělám komplet po svým,
modulek pro jistotu objednám, ale pak skončí nerozbalenej v krabici s
modulkama:-)

PH