Listovica 22.12.?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 03:24:43 CET 2023

Selsyn ale není jakýkoli  kroužkový motor, ale soustava dvou takových
motorů, kde jsou spojené 3fázové statory, do 1f rotorů se pouští budící
AC proud a výsledkem je přenos statické polohy rotorů.

A má to tu speciální vlastnost, že přenos polohy je obousměrný, taky se
tomu říkalo elektrická hřídel.

PH