Listovica 22.12.?

Sobota Prosinec 23 22:30:31 CET 2023

Nám na průmyslovce říkali triodyn (což byly na tomto principu svářečky),
rototrol a regulex. Teď jsem na netu našel, že amplidyn by měl být v
podstatě rototrol. Tady jsem o tom našel nějaké základní informace.
https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/2913/vyb%C3%ADhal_2007_bp.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Anděl