Listovica 22.12.?

jurp jurp na volny.cz
Neděle Prosinec 24 00:24:58 CET 2023

Za mne, posledni opravdu velke selsyny (jako presne polohovane motory taznych
valcu) pamatuji okolo roku ~2005. Pak byly pri rekonstrukci nahrazeny
asynchronaky s polohovou vazbou a regulaci motion control.

Ale pokud mezi selsyny zaradime i krouzove motory v zapojeni elektricka hridel
na mostovych jerabech, tak si myslim ze v hutich a nejenom tam jich bude hafo.

JURP

P.S.
Pamatuje nekdo z pritomnych elektromechanicke regulatory Brown Boveri-krasny
to hodinovy stroj? Anebo jsem mel to stesti, ze jsem zacinal v muzeu?