Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 23 12:18:27 CET 2023

Jestli teda ten stávající měnič má vše ostatní správně a proudově stačí
na 3 ks, tak cestou nejmenšího odporu je paralelní spojení za použití
step-up, kde bude velký +, že předpokládaný provoz je jen mírné
zvyšování U s cílem vyrovnat I. To jednak zvyšuje účinnost a taky je
zjednodušuje.

PH