Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Prosinec 23 11:25:57 CET 2023

Ano, na rotoru jsou velké magnety, na statoru cívky. Vypadá to jak obrovský
krokáč. Problém je, že 3*U je už ke 300V DC při vyšších otáčkách. Měnič co
mám je max do 90V, na vstupu jsou elity do 100V.

Proto jsem zvolil to paralelní zapojení.

HP