Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 23 11:45:12 CET 2023

Nabíjel bych z toho baterky. Nebo aspoň velké kondenzátory v DC meziobvodu.
Konstantní max. napětí, podle dostupného výkonu variabilní nabíjecí proud.
Přímo připojitelné na nějaký pack lithiových nebo Pb baterek.

PL