Re: Paralelní spojení třífázových generátorů

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Prosinec 23 11:32:46 CET 2023

Asi to vidím na čidlo otáček, to nebude problém. Ale s tím stabilním
výstupní napětím nevím. Kdybych to pak připojil do stávajícího měniče, tak
ten výkon asi řídí podle napětí na vstupu.

HP