Re: Zigbee nebo jiné termohlavice

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 23 11:37:15 CET 2023

hlasuju take pro tento zpusob "ZigBee a kompatibilního s Home
 > Assistant".
aktualne nechavam dite predelavat domaci udelatka sonoff wifi a sonoff
zigbee.
ta wifina je na spolehlivost + komunikaci + spotrebu bida.
co jsem pohazel v a okolo baraku par zasuvek + cidel a spinacu
sonoff/zigbee, tak to zacalo chodit "samo" a mesic zatim zadny problem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice