mereni napeti FVE panelu z MPPT a blesky kdyz je tma

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 22 14:19:32 CET 2023

Já jsem tím chtěl říct, že by ta špička musela přemoct baterku.
Ale pokud je to nad nulou, tedy panely byly odpojené (ať už přes BMS
nebo jen tím, že mají napětí pod napětím baterky), tak to měla ta špička
mnohem snažší.
Nemusela se s nikým prát.

PL