mereni napeti FVE panelu z MPPT a blesky kdyz je tma

Pátek Prosinec 22 13:27:40 CET 2023

Ja nedavno rozdelal MPPT solární regulátor EPEVER XTRA4415N 150VDC/40A -
12/24/48V | VSelektro.eu
<https://www.vselektro.eu/mppt-solarni-regulator-epever-xtra4415n-150vdc-40a-12-24-48v/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAhJWsBhAaEiwAmrNyq360nmg5QxEUnzeMB4TksW_1E4CJb1N_Cbb8kPhCjUPSJiiGGhXFsxoC_NkQAvD_BwE>
jestli by neco neslo udelat s tim nevyhovujicim SW, zapojeni je extremne
slozite a vubec se mi do obkreslovani schematu nechce. Mezi solarama a
baterkou jsou taky 2 sekce mosfetu, asi to umi panely odpojit.
Je tam teda STM32F030, kdyby bylo schema, dalo by se s tim neco delat...