ESP webserver - domovska stranka a redirect na ni

xPablo Pablo na xpablo.cz
Pátek Prosinec 22 07:28:37 CET 2023

DD,
ne, to bohuzel nestaci. Pokud chcete, aby to fungovalo na vsech verzich
OS (ios, android, windows, linux, mac, ...), tak je treba jeste dost
dalsich veci. Konkretne napriklad:
Nektere verze androidu potrebuji, aby ip adresa toho AP nebyla z rozsahu
192.168..., ale byla verejna - pouzivam 1.2.3.4
Windows 11 pouzivaji endpoint /connecttest.txt pro zjisteni captive
portalu, ktery mam presmerovany na http://logout.net
macOS a IOS nezobrazi popup okno pokud servirovana stranka obsahuje
slovo "Success"

Pavel Brychta