ESP webserver - domovska stranka a redirect na ni

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 21 11:19:49 CET 2023

Ano, captive portal. Stačí spustit dhcp a DNSserver směřující všechny
requesty na IP AP. Telefon si periodicky testuje připojení a když odpoví
jiný webserver, tak ho považuje za captive portal.
Není potřeba nastavovat žádné DHCP option. I DNS server se zřejmě v DHCP
anoncuje automaticky.
Už nevím, co jsem přesně použil, podobně vypadá např.
https://github.com/zhouhan0126/DNSServer---esp32/blob/master/examples/CaptivePortal/CaptivePortal.ino

L.