Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 20 14:56:36 CET 2023

No mně na tom přijde divné, že stejný měřák řídí výkon, jako to potom měří.
Tak když to umí změřit (a ví, že je tam 7W a ne 4W), tak proč to taky
rovnou neumí zahrnout do řízení výkonu?

PL