Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 19 12:35:07 CET 2023

Kdy Vám to takto povolili? Co vím, tak se snaží to dostat ven.
Ten vypínač při FVE je jasný, já měl na mysli běžný rozvaděč, FVE nemaje.

Martin Hanek