LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 13:29:22 CET 2023

No ten výkon zvyšovat jde, ale musí se adekvátně zvětšovat viditelná
plocha zdroje:-)

Před 30 lety jsem měl na kole halogenku 5W, to je tak 100 lm, v
reflektoru o prům. 10 cm a bylo to OK.
Teď mám 1200 lm v průmětu 3 cm a to když se pustí naplno, tak to
samozřejmě může oslňovat (nejhorší jsou běžci co maj to samý jako
čelovku). Kyby to ale bylo v reflektoru velkém 30 cm...
:-)

PH