LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 18 12:46:45 CET 2023

Jinak jsem si vzpomněl, před 30 lety jsem si pořídil Peugeota 205 1,9 D,
dovoz z Francie, krásné autíčko.
Mělo žluté halogeny ( na baňce žlutý filtr ) a svítily žlutě. Opravdu
žlutá. Ta dovozová STK prošla , ale na další po 2 letech už se jim žluté
nelíbily.
Tak jsem je vyměnil za klasické H4. A od té doby, jako bych oslepnul.  Nic
jsem neviděl. Ta žlutá byla mnohem lepší.
Na současné O4 LED sice svítí dobře, ale každou chvíli na mě někdo bliká.
Oslňují i ty potkávací třeba na nerovostech, na horizontu atd... Seřízené
to je.
Takže jedna věc je, že sice já vidím dobře, ale Ti naproti jsou chudáci.
Alespoň já to tak vnímám když takové auto vidím naproti.
To že se píše u LED o 230 procent větší svítivost je fajn, ale to nejde ten
světelný výkon zvedat do nekonečna..

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>