Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 17 15:58:16 CET 2023

Hele a k čemu to vlastně chcete použít ? Trvalo mi celý den to
zprovoznit v nativním g++10 a připadá mi to, že je to úžasně složitá blbost.
Ve vyšších verzích budou asi třídy jako generator, task, lazy už
součástí STL, ale to jen zamete tu složitost pod koberec. Neumím si
představit, kde bych to smysluplně mohl použít. Ale lambdy mi tak
připadaly taky a přesto je používám. Chtělo by to trochu osvěty.
Něco je na https://blog.root.cz/novacisko/jak-na-korutiny-v-c-20/, ale
to pořád nestačí.

Mrazík