Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ? was: Dá se nijak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 17 10:04:20 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

velmi pekne Ti dakujem za odpoved. Si uz druha nezavisla strana, ktora
potvrdila, ze to s tymi kitmi ide. Tak som pokojnejsi a mozem si naplanovat
pracu. Najskor sa ku programovaniu AVRxxDA dostanem az niekedy po novom
roku. Este raz Ti velmi pekne dakujem za info.
Andrej

Zatím jsem to fyzicky zkoušel s kitem AVR64DD32 Couriosity Nano a pak
jsme na táboře programovali ručně malované DPS s AVR64DD28 a ty si
programovali přes Xnano, kterejch mám nakoupeno víc.

PH