LED nahrady H4/H7 atd. legalne v autech

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 16 21:49:46 CET 2023

Ale právě pro ty a i starší vozy tam ta homologace je... Stačí si to pdf
otevřít, šlo to na začátku. A vůbec nevím, co podezřelého by mělo být na
Favoritu s LEDž, nebo na Mazdě 323 z r. 1980. Vždyť je to pro ně určené...
Já bych si to tam třeba nikdy nedal (zvýšilo by to cenu vozu ma
dvojnásobek) ale to nezamená, že nějaký jedinec po LEDž nebude ve Fáčku
toužit.