Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Prosinec 10 11:46:23 CET 2023

Myslím, že za to technologie nemůže. Ty baterky mají proti jiným druhům,
v současnosti dostupným, úžasné vlastnosti. Ale jsou choulostivé na
podvybití a přebití. Ale mají nepatrný vnitřní odpor, zanedbatelné
samovybíjení a plochou charakteristiku. A že holt ty výrobky, které
většina firem montuje jsou nedomyšlené, no to je pravda. Ale nakonec
nejsme členy takovéto konference (taky) proto, že dokážeme vymyslet
lepší řešení, než jak se to dělá "obvyklým způsobem"?

Martin Záruba