Re: Nabíječka jako sklad baterek (fotovoltaika vybíjení baterie)

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Prosinec 10 10:36:31 CET 2023

vcera vecer jsem po telefenu zrovna mluvil s kamaradem elektro_FVE
instalatorem, hlavne teda o víně, ne elektrice :-) ale stejne se me
zeptal, "hadej co si mi stalo", a ja "pohrbil jsi uz nejaky baterky ?"
.. prej ano.
nechci byt zbytecne konkretni, nepacil jsem z nej podrobnosti, ale slo o
tyden hledani problemu snad solax + baterky, kdy se baterky porad
vybijely. od 55% postupne za tyden az "nula". Kontrolovalo se to
vzdalene jak dodavatelem , tak nakonec i primo cinanem a prej je vsechno
ok a na nic nepristli. nakonec byla "zavada" nejaka kombinace s
ovladanim dratem HDO a tim nenabijeni. presne ale nepovim. snad to
nekomu pomuze.
podle indicii bude na jare lidi znechucenych z lithiove technologie asi
vice. ta snadnost a moznosti jak znicit baterku je bohuzel hodne
"rozmanita".
t.