Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Prosinec 9 19:44:22 CET 2023

pokud by ta "uhelna lobby" nebyla zatizena politikou emisnich odpustku,
tak v tech, dnes uz sakra ekologickych elektrarnach, bude cena i pro
koncaka max. 2kc ! a to pak nemusime lezt cine do zadele a zadelavat si
na blackout. a samo pak vsechny FVE co OPRAVDU NEDAVAJI SMYSL, by byly
max. na paradu. stomiliardy usetreny na dalsi 4 temeliny a ekologickej
primotop "dotovanej" i starence v nezatepleny chajde. prumysl mozna
konkurence schopnej s levnou energii. za me jednoznacne lepsi varianta.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65