Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Prosinec 8 22:58:08 CET 2023

Už jsem to sem dával před chvílí, objevil jsem to tady
https://www.prosolar.cz/novinky-blog/pylontech-h1-h2-recenze-rozbor-zaruk

Ztratí pár procent kapacity, ale oživí se a fungují normálně. Zatímco
při nabíjení velkým proudem pak dochází až k efektům, že "nejdou nabít",
pořád berou velký proud a zahřívají se, místo aby se nabíjení ukončilo.