Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Prosinec 8 22:32:43 CET 2023

Je to z tohoto výkřiku doo tmy, borec mi tam mluví z duše, ač má některé
nepřesnosti vzniklé zjednodušením a dělá si eklamu.
https://www.prosolar.cz/novinky-blog/pylontech-h1-h2-recenze-rozbor-zaruk

*proces posouzení baterií v rámci reklamačního řízení :*
- že teplota baterie musí být během provozu 25°C ( BMS baterií
zaznamenává špičkové nadlimitní a podlimitní stavy telpoty )
- že baterie budou účelově testovány nízkými proudy 14,8ADC pro H1 a
7,4ADC pro H2, aby "reklamačně prošly" ( BMS baterií zaznamenívá
špičkové nadlimitní a podlimitní stavy nabíjecích a vybíjecích proudů )

vím, že je to reklamační testování, ale i toto už samo o sobě o něčem
vypovídá a fakt po mně nechtějte, abych somroval od účetní papíry od
baterek, věřím velikosti nasrání dotyčného.