Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 8 17:38:05 CET 2023

Zkuste pohledat v dokumentaci.
Myslím, že většina all-in-one měničů i samostatných nabíječek nějaké
nastavení max. nabíjecího proudu mají.

Mimochodem nejsem si jistý, jestli u LFP baterek nějak víc záleží na
nabíjecím než vybíjecím proudu.
Skoro bych řekl, že případný destruktivní účinek přešvihnutých proudů je
u těchto baterek stejný nebo podobný.

PL