Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 8 17:43:35 CET 2023

Taky by se mi zdálo, že počítání prošlého náboje by mělo dát přesné
výsledky.
Ale praxe to prostě ukazuje jinak.
A jak vidno tak i u obyčejné baterky do mobilu s jedním článkem (aspoň
teda u mého mobilu).

Ony ty BMS sice mají nějaké měření teploty, ale asi většinou jen
jednobodově, někde uprostřed baterky.
Takže nemají informaci o ztrátách teplem na různých článcích. Stejně tak
asi neví o ztrátách na balancování.

PL