Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 8 17:06:29 CET 2023

Bych teda čekal, že okolo solární baterky je to udělaný pořádně. Jsem
zvyklej, že SOC se měří podle prošlého náboje a pak podle napětí jen
ověřuje, zda není úplně mimo. Chápu, že se měření prošlého náboje může
za x měsíců trochu rozhodit, ale potřeba rekalibrovat po týdnech, to mi
přijde že musí bejt něco dost špatně. Obzvlášť v chladnu, kdy je
samovybíjení minimální.

Ale je otázka, jestli tam není nějakej EMC problém, kdy by se měření
malých proudů rozhodilo.

PH