Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Prosinec 8 11:16:24 CET 2023

To nastavení baterky na 40% mám jenom přes zimu, až to na jaře začne něco
dávat, vrátím to na 20%.
Na některé otázky ohledně TIGO nejsem schopen odpovědět.  Byl jsem
ubezpečen, že TIGO rozpojí panely pokud se použije červené tlačítko u
měniče, nebo přijde speciální povel HDO,
nebo se vypne jistič v hlavním rozvaděči venku. Napájení z BackUp je asi
jen pro řídící jednotku toho TIGO, aby to vůbec mohl onějak fungovat.
Já jsem tu FVE nepřizoval jako hračku, ale jako  investici s docela
zajímavou návratností, takže tomu věnuji jen nezbytnou energii. Naštěstí
můj dodavatel je velmi vstřícný a kompetentní, zatím všechny požadavky
rychle vyřešil.  Nedávno mi udělali i upgrade SW měniče.  Já mám jiné
priority, momentálně řeším upgrade radioamatérského zařízení pro provoz na
3400 MHz, to mě baví víc než nějaký silnoproud. ((::

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

pá 8. 12. 2023 v 10:54 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>