parovanie HCS301 was: vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 7 14:37:43 CET 2023

Zdravim

ked sme pri HCS301, ked si kupim ten ovladac a chcem ho sparovat napr s
branou, ktora ma tiez HCS301, pojde to? Alebo musim tam mat tie iste
kluce? Co sa deje pri tom parovani?

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.