vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 14:17:58 CET 2023

Pokud by tě to zajímalo, tak ti mohu říci, že vlastním tyhle ovladače:
https://vi.aliexpress.com/item/4000056091163.html
Jejich předností je, že je v nich opravdu HCS301, takže jsem si do nich
nahrál vlastní klíče. (a mají uvnitř piny na pickit, takže je to otázka
minuty). Na druhou stranu jsou z těch dražších.

Ten univerzální přijímač má 14 dní delivery, to většinou dodrží. Ale
musíš nakoupit alespoň za $10 (asi 230 CZK) a musí to být zboží z té
kategorie. Jako související zboží tam jsou další varianty. Koukám, že se
liší velikostí a možnostma napájení.
Jsem zvědavej, co na to řekneš.