[OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Prosinec 6 14:36:00 CET 2023

Ahoj,

Kdy6 u6 se tu nakousla ta bankovn9 aplikace. Mám situaci - spořka v minulosti připouštěla, že máš autorizační aplikaci na telefonu a přihlašuješ se v prohlážeči. Teď ruší autorizační aplikaci a nutí mne, abych si nainstaloval celé bankovnictví. To se mi nechce, protože telefon který používám považuji za nedůvěryhodný.
Tedy telefon mi dodal zaměstnavatel a pochopitelně na něm jsou jeho aplikace, které zvětšují bezpečnost (tak se dnes říká root-kitům, které reportují všechno co naharvestí někomu konkrétnímu). Dokud bylo rozpojené baankovnictví a ověřování, přišlo mi to přiměřeně jedno, ale jakmile bude vše v jednom na zařízení, kde má plnou kontrolu někdo jiný, přijde mi to poměrně nebezpečné.

Nevíte, jak se to dá řešit?