Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 6 14:11:21 CET 2023

ja v podobne situaci nakonec zbabele rezignoval a za na prvni pohled
neekonomickou cenu jsem si nechal dat novej lcd, jen abych neresil
migraci a vynuceny vyber noveho telefenu :-) ted uz mam pripravenej
novej telefen, ale zatim jen jako slusnej on_line fotak s bezkontaktnim
nabijenim v kanclo_dilne. treba si jednou i zatelefonuje :-)
starej funguje i po 5 letech bez problemu vcetne baterky.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice