PL2303 was:Re: Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 1 20:31:46 CET 2023

Jen poznámka.
Chipy PL2303 (aspoň starších verzí, nové už nepoužívám) měly OTP ROM,
kam se dal zapsat VID, PID a jméno zařízení.
Bylo opravdu jen jednou nevratně zapsatelné.
Pokud se při zápisu udělala nějaká chyba a se něco zapsalo špatně, tak
chip pak používal defaultní VID, PID.
Používali to různí výrobci všelijakých "značkových" výrobků, které se
pak nehlásily jako Prolific ale jako něco úplně jiného.

Utilitu pro ten zápis měl na svém webu přímo Prolific. Ale občas
dělávala problém,. zapsalo se to blbě a skončilo to tím defaultem.

Tak ten IDWriter to možná dělá podobně.

PL