PL2303 was:Re: Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Prosinec 1 10:52:54 CET 2023

problem nebyl obecne s funkcnosti, abych ftdi nejak nepomluvil :-)
nasadili jsme jich desitky tisic(protoze dostupnost,velikost,cena atd.)
ale pokud se mi seslo x ftdi v testovaci sestave/pristrojich/pripravcich
pri vyrobnim testovani vyrobku, ktery mel take osazen 1 - 2ks ftdi,
nastaval neresitelny problem s vzajemnou funkcnosti a provozem vseho pod
win. + i nejaka problematicka kompatibilta nekterych chipu v usb_hubech
pri douhodobejsim trvalem prenosu dat. vsechno to byla funkce prevodniku
usb/rs232.
u silabsu cp210x se mi nikdy nic podobneho nestalo + od prvni verze
komfort s moznosti nahrat kompletni uzivatelska data, jednoznacne
drivery atd.
t.