Pouzdro baterie R6x8 vedle, nad

Neděle Srpen 27 18:39:11 CEST 2023

Podobně jsem to řešil tady:
https://kutilska.poradna.net/questions/2336348-jaky-proud-se-da-tahat-z-ploche-baterie#r2337036
Ale tohle není moje, dostal jsem to k případné opravě.
8 AA akumulátorů u toho je, držák stojí 17Kč, nějaké dráty mám. Uživatel si to tahá pod stan a každé deko navíc by se mu nelíbilo.
https://allegro.cz/nabidka/airpump-akumulatorova-pumpa-froyak-3-koncovky-kompakt-12157898877

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 27. 8. 2023 15:35:35
Předmět: Re: Pouzdro baterie R6x8 vedle, nad
[OT] odpověď úplně mimo.
Když dneska provozuju něco trochu většího na baterky, tak už to
standardně napájím
baterkou do elektrického nářadí. V mém případě Lidl, ten jejich standard
20V.
Udělal jsem si na to jednoduché nacvakávací držáky.
K tomu připojený (pokud je to třeba) čínský DC-DC za pár korun.
Třeba páječku T12 ale samozřejmě napřímo.
Ty akumulátory a nabíječku stejně mám kvůli nářadí, tak to prakticky
nestojí nic navíc.

PL