Pouzdro baterie R6x8 vedle, nad

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 27 15:31:06 CEST 2023

[OT] odpověď úplně mimo.

Když dneska provozuju něco trochu většího na baterky, tak už to
standardně napájím
baterkou do elektrického nářadí. V mém případě Lidl, ten jejich standard
20V.

Udělal jsem si na to jednoduché nacvakávací držáky.
K tomu připojený (pokud je to třeba) čínský DC-DC za pár korun.
Třeba páječku T12 ale samozřejmě napřímo.

Ty akumulátory a nabíječku stejně mám kvůli nářadí, tak to prakticky
nestojí nic navíc.

PL