kviz - tolerancia rezistorov (+listovica)

wek konfera na efton.sk
Neděle Srpen 27 11:49:26 CEST 2023

Nie je mi jasne, preco by tam mala hrat statistika akukolvek ulohu. Ani mi nie je jasna hodnota toho cvicenia s meranim velkeho mnozstva odporov a hadanim ci pocitanim rozlozenia ich hodnot.

Ak potrebujem obvod s nejakymi vlastnostami, vypocitam worst case pripady, to je vsetko. To nie je statistika, to je kombinatorika.

Toto nie je meranie resp. nasledky chyb merania, zbytocne tym studentov maties.

wek

PS: radsej kebyze pracujes na VKS I, to by si mohol kupit o 5% viac tych 5% odporov atd.