Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 18 18:31:32 CEST 2023

Ještě taková sranda.
Protože si to stavím sám, včetně projektu a zapojení elektro, tak jsem
strávil dost
času studiem předpisů a taky parametrů jednotlivých zařízení.
A když už to v té hlavě mam, tak jsem nabídl kamarádům, kteří mají FVE,
že jim
zkouknu jejich elektrárny. Tedy že si zahraju na revizáka-amatéra.

No a docela jsem čuměl, kolik chyb jsem tam našel. Někde už v projektu
(a podle něho
pak i v realizaci), někde je to v projektu OK ale realizováno špatně.
Největší prohřešky jsou na straně DC jištění.
Legrační je, že třeba k elektrárně od Maliny není projekt v pravém slova
smyslu vůbec.
Je tam jenom taková jednoduchá bloková malůvka. Ale zrovna tady je to
pak realizačně
udělané dost dobře a pěkně (pokud můžu posoudit z fotek). Tady evidentně
měli štěstí
na realizační partu.

PL