problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 obeas se nerozjede

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 16 09:07:03 CEST 2023

> Ano aj mna to zaujalo... DS pise 265st.C/W takze studeny urcite nie je, ale
> ma pomerne kratke vyvody a cip tipujem ze je nalepeny priamo na strednom
> vyvode (na kovovom pade ktory je predlzenim stredneho vyvodu) co je GND,

Hm, mozno ani nie.

TI ma pre thermal resistance SOT-23 pekny AN
https://www.ti.com/lit/an/slva937/slva937.pdf?ts=1692146709801&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F
kde ukazuju rozdiel medzi cipom ktory je na vyvody len pribondovany
beznymi drotikmi (a ma 166.8st.C/W - bohuzial, cip na fotke je nieco ine,
lebo TPS560200 je SOT23-5 kdezto fotka je ocividne z 8-pinoveho puzdra -
tam je cip na kovovom pade ktory nema priamo vyvod na nozicku, ale je
pripojeny asi poltuctom drotikov na 3 piny - rad by som vedel, ktory cip
to je a aky ma tepelny odpor) a takym ktory je flip-chip cize medzi cipom
a vyvodmi su gulicky/stlpiky ktory ma 92.6st.C.

wek