Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 obèas se nerozjede

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Srpen 16 08:57:41 CEST 2023

Ono je to logické. Pokud mosfet vypne až když dosáhne proud cívkou
požadované velikosti a to se nepodaří, musí dojít k tomuto problému.
Nevím, jak je to starý IO, ale moc nechápu, proč když nedokáže dosáhnout
požadovaného proudu, proč buď:

1) Nevypne po určitém dT

2) Nevypne, pokud dI/dT klesne pod určitou hodnotu.

Martin Záruba