RE: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Srpen 13 13:21:17 CEST 2023

Naprostý souhlas, díky za další zkušenost.

Voda se tam dostane leda kondenzací nebo zbytečným přesahem. Pokud je
opravdu velká obava, dokážu si představit doplnit odtokové otvory, případně
profil vyspádovat.
Je důležité si uvědomit, že voda případně stojí v trojúhelníkové kapse a má
kam uhnout.

Alu profil umožní velice rychlou montáž, bez složitého nářadí, stačí ráčna.
Žádné řezání závitů, vše krásně sedi.
Jen bacha na nerez/nerez šroubový spoj který se umí občas kousnout.

Bavím se ale o profilu na kterém leží panely, z čeho postavíte samotnou
podpůrnou konstrukci, tak už neřeším a nekomentuju. Tam má každý svoje
zkušenosti, možnosti, material, atd.

Tchán právě strašně složitě plánoval jak nahoru dáme jekl/vinkl, budeme tam
řezat závity, bál se jak to vše srovnáme a tím že jsme použili 2x stavitelné
háky, origo profil, tak nakonec zíral, jak dobře se s tím dělá.

Zjednodušeně, mi přijde že se snažíte vynalézt trochu kolo.

Pavel