Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 11 14:10:48 CEST 2023

Jeden obrázek za spoustu textu:

https://cloud.zapadlo.name/index.php/s/Ai6PYkoAkTx7KSt

Ano, předpokládám, že jsou tam velké dynamické tlaky na obě strany,
konstrukci jsem ze zbytků materiálu "vyšprajcoval"  proti podfuku z
druhé strany.  Teď v létě taky proběhl mohutný závan větru - přes 25m/s
a vše zůstalo jak mělo.

Petr