Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Srpen 11 13:42:04 CEST 2023

Jo, ja mam na strese takovou tu svarovanou DEK/Fatraplan folii a mam
obavy, ze to bude kolem tect, jakmile do toho jednou hrabnu. Kabely jsou
v pohode, ty pustim dolu druhym kominem.
Mimochodem, dotaz blby, protoze vubec netusim - kdyz pod ten panel
foukne, protoze predpokladam, ze uhel ke strese je dost ostry, okolo
20-25 stupnu, neni tam pro zmenu problem se zatizenim dynamickym, tj. ze
se to chova jako kridlo a taha to za ty srouby/desky strechy nahoru?

J.