Re: OT Re: magnetická karta

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Srpen 9 13:14:05 CEST 2023

u toho hotelu je to celkem jedno, je to jejich rozhodnutí. Hotely mají
stejně rády, když se host občas ukáže na recepci. Navíc tady jsem v oblasti,
kde magnetický proužek je vrcholem umění a je mi to jedno, je to jen otázka
k technickému zamyšlení, proč se to stává a ta odpověď s magnetickým klipem
je asi nejpravděpodobnější.

Kupodivu třeba věrnostní karta shell je taky magnetická a nevadí jí to.

U toho letiště - to jako mají nějakej seriózní business na magnetické kartě?
To je asi proto, aby jsi se nemusel složitě domlouvat kdo si kartu vezme a
mohl si každej udělat svojí kopii ne? Magnetickou kartu okopíruju asi za 15
minut a to mi nejvíc času zabere povídání si s klukama na vrátnici.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 8. 8. 2023 15:00:17
Předmět: Re: OT Re: magnetická karta
"Hotel ať si dělá co chce, ale vybrat si jiné letiště tak snadno nejde.

PH

Dne 08.08.2023 v 14:39 d.petr napsal(a):
> A s čím máte, pánové, problém? Tak když se vám takový hotel nelíbí,
nejezděte tam. Ale ničit jim zařízení jen proto, že na to máte svůj
"pokrokový" názor, to mi připadá hodně pitomé.
> P.

recepční a stojí to pak dost peněz než7

nebo jste všichni někde zamrzli?

kartou s magnetickým proužkem. Hotel má svá léta a krajina není
technologická špička. Zajímavé je, že se občas stane, že se někdo nemůže
dostat na pokoj. Recepční  to komentuje slovy, že se nemá nosit karta vedle
mobilu. A prostě na kartu znovu nahraj data. A to se mi zdá trochu divné. Je
technicky možné, že by telefon kazil informace na magnetickém proužku?